En favorit



Älskar denna bild så mycket, en klar favorit för denna hösten. Majas bild från första studentfesten.
Jag själv var Audrey Hepburn som tappade bort både en handske och min tiara under kvällens vilda gång. Alla var fina, oerhört berusade (somliga mer än andra.. jag minns nog!). Charmigast är väl ändå Tina aka. Katy Perry i den blå peruken och färgsprakande klädseln!

Drack mycket vin, dansade och sjöng till Spice Girls, tog hand om en annan fin vän som fått i sig för mycket av det goda, trillade runt och slog mig öm och blå i mina klackar, kissade vid ett staket (Erikas bildbevis är allt bortom vackert) och hade så himla roligt.

Att vi dagen efter fortfarande stank sprit, kved igenom vår enda lektion och sedan åt bakismat på Max hade också sin charm. Och det var ändå bara en början på allt som komma skall.

Kommentera här: