Fredag och Filmfest


I fredags eftermiddag mötte jag upp Erika för att hjälpa henne hitta en passande utklädnad till kvällens fest med filmtema. Några affärer senare pausade vi och satte oss på Tillsammans där hon bjöd på sangria. 

Supermys och fint. Och någon timme senare hade vi druckit upp och begav oss vidare för att springa igenom några affärer till och få det klart för oss att det även blev filmfest för min del!

Så snabbt och spontant köpte jag vad som behövdes från Panduro och åkte hem för att göra mig redo. Utklädnaden blev Prinsessan Eva från Känn ingen sorg och med glada kommentarer från både filmproducent och ansvarig för make up så känner jag att jag kan vara nöjd med resultatet! 

Tog själv inga bilder på festen men hade det himla fint omringad av Musse och Mimmi Pigg, Juno, Cruella och dalmatinen Perdita m.fl. och efter lite nattmat och barhäng i stan så avslutades en fantastiskt fin och spontan dag med skjuts hem för att krypa ner i sängen och somna på direkten. 


Kommentera här: