in the city that we love.

Helgen har nått sitt slut och en sista maskin tvätt hänger på tork och packningen inför avresan är påbörjad. Helgen har gått så himla galet fort och jag har haft det just precis grymt bra och fått hänga med gött folk varenda kväll. 

Hade mitt sista jobbpass i fredags och åkte sedan hem för att dricka vin och gå ut i Dalson + Shoreditch med Elin. Hamnade på ett flertal olika ställen och träffade nya och roliga människor som vi gick vidare med på våra nattliga äventyr. Kom hem framåt morgonkvisten och sov ett par timmar innan det var dags att vakna till liv (dvs. förflytta sig till soffan), handla mat och göra sig redo för nya äventyr. Tanken var att ha en lugn lördag och möjligen bara gå till Boxpark eller dylikt - men som vanligt är jag alldeles för spontan för att tacka nej till nya och bättre förslag så efter allsång och dans åkte jag med tjejerna för att träffa upp några till svenskar och göra min sista lördag här i London till en av de bästa. Och så blev det givetvis med. Trevligt som bara den och vi stötte på ett flertal kända ansikten under kvällen - bland annat den svenske bartendern och vår australiensare från min och Evelinas helg för ett par veckor sedan. Hur trevligt som helst och en så himla fin sista helgkväll i London. 

Så idag har blivit en självklar ligga-i-soffan-hela-dagen-dag med träningsvärk och trötta ögon. Kycklingtacos, film och sådant självklart bra. 

Två dagar kvar nu och jag känner mig stressad. Stressad över att hinna träffa de som bör träffas och stressad över att få allting gjort. Men å andra sidan är det två dagar som kommer att bli riktigt bra med bra vänner, en dejt, kinakäk och kanske en kaffe eller två. 

58 timmar kvar tills planer lyfter.

Kommentera här: