this week so far.

Dagarna går fort fort fort och jag hinner knappt ens tänka på annat än vad som händer just i stunden eller vad som ska göras härnäst. Men här är en liten mini-update från veckan hittills: 

Måndag: 
Var bjuden hem till Tina m.fl. tillsammans med Jacob för lite middagsmys/vinhäng. Satt på golvet och drack vin och åt en massa god mat (grönsaker, vitlöksbröd, dip, räkor m.m.), pratade om London, livet och så himla mycket fint, åt världens godaste cupcakes (Red velvet) och hade det bara så himla bra. 
Efteråt blev det spontant en öl på Translate bar med Jacob och det slutade med att vi hängde på några nya polska vänner ut i Shoreditch innan klockan blev mycket och vi tog nattbussen hemåt igen. 

(Bilder stulna från Michelles blogg)

Tisdag: 
Spenderade större delen av dagen i sängen/soffan innan det blev beslutat att jag skulle på bio med Felix som jag och Tina träffat på förra helgen. Slutade dock med rödvin, James Blake och en himla massa bra prat. Helbra kväll även denna! 

Onsdag: 
Spenderat eftermiddagen med Bella som är här på besök - gått runt i centrala London i säkert 6 timmar sammanlagt innan jag till slut kom hem igen. Resulterade i några svängar in på Nike-Town och långpromenader i jakt på fler affärer som säljer Nike-produkter. Blev mycket prat och planer smiddes för morgondagen då Bellas shoppande tas till nästa nivå: Westfield shoppingcenter. 
Men nu, ikväll, väntar en hemmakväll med mina roomies och troligen mer sömn än veckans tidigare nätter.

Kommentera här: