veckoplanering

"Nu har jag en hel ledig vecka framför mig!" sa jag i fredags efter mitt sista jobbpass på ett tag. 
Men ledig? Ja, jo, beror väl på hur man ser på saken. 

Efter fredagens pubhäng med Tina och lördagens trötta dag i soffan så blev det igår Brick lane market med Jacob m.fl. och veckoplanering för hela slanten. 
För ja, lite händer det trots allt:
- Måndag: Hämta upp ny plattång då min andra olyckligtvis delades i ca två delar efter en liten händelse häromdagen, träffa Jacob och gå på lite knytis-vinmys-something hos Tina m.fl.
- Tisdag: Förhoppningsvis få till lite visningar samt ut och ta ett glas med Felix. 
- Onsdag/Torsdag: Återigen förhoppningsvis visningar, samt träffa Bella som kommer vara i London då! 
- Fredag: Jobb, jobb, jobb och om jag har tur en ledig kväll att spendera med Erika och Maja som är på besök! 
- Lördag: Jobb
- Söndag: S O V A

Ledig? Tja, vi säger väl så! 

Kommentera här: