"You are not in Sweden anymore"

ÄNTLIGEN!
Som jag längtat och längtat så himla gudars mycket efter att träffa Tina igen. Och så plötsligt, efter att senast vi sågs ha vaknat upp bredvid varandra, bakis, i en dubbelsäng i Strömsnäsbruk, så springer jag hejvilt över övergångsställen kors och tvärs för att panikkrama en av mina allra finaste vänner. 
För nu är vi här, båda två, i London.

Kvällen börjar med ett par glas vin på The old blue last - där det dock slutar med att det bara är märkliga människor som pratar med oss och vi bestämmer oss för att gratis är gott men det är dags att gå vidare trots allt.



Vi hamnar på baren jag var på för ett par veckor sedan och älskade - som visade sig vara den bar som hör till hostlet som Tina bodde på alldeles nyligen! 


Vi träffade på några goa och trevliga människor och det byttes nummer, kramades, pratades om allt möjligt. Jag blev erbjuden en Londonguide och eventuella jobbmöjligheter i framtiden - och Tina, ja hon kände uppenbarligen för att läxa upp Paulo litegrann..


Så himla gosigt och bra att ha fått lite Tina-time.

Och kvällen slutade med att Tina trodde hon bodde söderut, jag åkte hem och lagade köttfärsås klockan tre på natten och åt halvkokt pasta sittandes på köksbänken innan det var dags att ställa ett nytt alarm och smyga sig ner i sängen. 

Helbra kväll helt enkelt!

Kommentera här: