Partner in crime på besök!

Veckorna går och nu har jag bott i Göteborg i över två månader, det har för fasen till och med hunnit gå och bli April?!
Hur gick det till, kan jag då fråga mig. Jag flyttade ju hit i Januari då det fortfarande var kolsvart när jag gick hem från jobbet och snöade titt som tätt. 
Och nu, nu är det vår på riktigt. Vår så att jag kan sitta ute i trädgården varenda dag och njuta av solen. Och det är så himla bra och fint.

I helgen kom min partner in crime hit i alla fall!

Vendela!!


Vi handlade, åt och hamnade sedan ute i trädgården där vi drack pärongrogg och värmde upp inför klubb Saturn!


Therese var också med en sväng!


Top Model session á la "You wanna be on top?"


Piggelin-Therese på buss mot stan.

Mörka mobilbilder någonstans på en popklubb.

Samt toalettbilder i snapchat (standard).

Och just här slutar kvällen framåt klockan 06 när vi sitter på första bästa morgonbuss hem, tröttare än någonsin förut. Men, när Vendela är på besök - då får man helt enkelt vara beredd på det. På förlorad sömn och en morgondag fylld av trötthet och gnäll. 

Tur att du inte hälsar på allt för ofta vännen, men ja, som vi sa - det där var förfesten inför Valborg. Då. Då kommer hon och vår andra kompanjon upp. 

Men nu, nu är det vaniljkvarg med banan som är festen för mig!

Kommentera här: