vi bara fredagsmyser






Gårdagen blev ytterst spontan och en väldigt bra fredag! Efter en lunch hos mami och lite fix här hemma begav jag mig mot stan för årets första sangria på Tillsammans med Maja och Emil! En kanna av den bästa sommardrycken senare tog vi oss hem till mig då jag nu varit ensam hemma och tyckte att lite sällskap vore fint.
Följande timmar fylldes därför med pastasallad, vin, kortspel, yatzy och mys på altanen med dessa två innan det blev dags för lite kaffe och sedan bussen åter till stan!

Blev en helbra fredag med goa vänner och många oldies but goldies som dök upp lite oväntat här och var! Och hur fint är inte det liksom? 

Kom hem i rimlig tid för att hinna med en nap imorse och nu kör jag en hemma-lördag med undantaget att gå bort till mamma innan det imorgon bär av till Göteborg och #KENTFEST!!!

Kommentera här: