Muffins och Prosecco på en födelsedag.


Igår var det ingen mindre en den här fina tjejens födelsedag! Mathilda fyllde 20 år och detta skulle förstås firas - men först gick hon givetvis en premiärrunda på systemet och åt sedan sushi! 


Efteråt följde jag med henne hem för att förbereda för kvällen. Mathilda bakade muffins och jag ägnade mest tid åt att blåsa ballonger och äta smet.. 


Gick även igenom hennes garderob i jakt på någonting att ha på mig på kvällen och hittade massvis med fina ting så som klänningen jag har på mig på den här bilden. Den var dock lite för kort så jag fick byta om igen.


Tids nog kom i alla fall de andra och vi satt på golvet och åt muffins, drack prosecco och Mathilda fick givetvis presenter! 


Ballongerna kom till användning, här har vi Lucas, en exalterad Peter och Elena.


Alexandra och Rebekka var också på plats! 


Vet ej vad som pågår men både Elena och Alexandra verkar väldigt entusiastiska.


Lucas


Sara och jag i en tjusig soffa. 

Kvällen avslutades i stan och när vi promenerade hem till Mathilda framåt halv två var jag orimligt trött och somnade sedan mitt i en mening under en varm filt hemma hos Mathilda.
Och även om kvällen hade sina nederlag så måste jag ändå säga att det var en himla fin kväll på sitt egna lilla vis.

Idag: soffläge och netflix. Just så som det ska vara en dag som idag. 
Tacka vetja ledighet! 
1 M:

skriven

<3

Kommentera här: