År 2015 - Februari

I februari drog året igång på riktigt. Tina fick besök när Meg kom och hälsade på från London. Vi gick på förfest hemma hos Emil och hade en så knäpp och bra utekväll tillsammans. 

Hängde med Tina och Emil fler gånger. Typ här när vi skulle ut på stan och började kvällen med att dricka rom med ginger ale hemma hos Emil.

Dokumenterade mina frukostar flitigt. 

Åt även många mysmiddagar hos killen jag gillade. Typ pulled pork och grönsakstagliatelle med räksås. Gott!

Vi hade även overallsinvigning och blev dränkta i allt möjligt som luktade vidrigt. Efteråt duschade jag i hundra år och fick tvätta kläderna som jag hade under overallen tre gånger för att få bort lukten. Superfräscht. 

Annat jag gjorde i februari: 
• vågade för första gången skriva öppet om allt som fick mig att må dåligt för flera år sedan • gick på författarbesök med Sandra Beijer vilket var så himla fint • åt middag på söderfamiljen när vi hade träffats i tre månader - utan att ha en aning om hur mycket tid jag skulle komma att spendera där längre fram • 

Kommentera här: