År 2015 - Januari

Med bara några dagar kvar av 2015 så är det väl dags att ta och sammanfatta året som gått och det som hänt.. 
(Obs obs: Herregud vad fort det gått?!)
När året tog fart bodde jag fortfarande i min andrahandsetta med snedtak som var precis lagom stor med fem minuters gångavstånd till högskolan.
 
I julklapp hade jag gett mig själv flygbiljetter till London och åkte över i slutet på Januari. Ja det var väl egentligen det enda intressanta som hände den månaden. Utforskade bland annat en ödslig kyrkogård.

Åt pizza, drack öl och hängde med Jacob som försökte gömma sig för kameran.

Samt vandrade runt på Brick lane en söndag. Var även bakis och minns att vi fick stanna till i en kiosk för att gömma oss från folkmassorna en stund och köpa något att dricka.

Annat som hände i London: Drack vin med en supergo tjej vid namn Gabriella första kvällen. Tappade bort min väska samma kväll och åkte vilse på vägen hem. Hade så himla märkliga utekvällar. Lagade mat med Sophia som jag träffade på hostlet. Drack whiskey sour. Fick en smäll i huvudet. Dansade. Åkte förbi huset där jag bodde hösten 2013. 

Spenderade även lite tid med denna tös. Drack te och vill minnas att hon satt och sjöng på Krunis Korallreven och vintergatan när den här bilden togs. 


Annat jag gjorde i Januari: 
• åt amerikanska pannkakor till frukost • bokade vandrarhem till way out west • fick besök tidigt en morgon och bjöd sedan på hembakat bröd och bananpannkakor • spelade monopol i över fem timmar en kväll utan att någon vann • gick till tandläkaren • blev bjuden på middag och var full av pirr i magen •
 

Kommentera här: