Behöver fler kvällar (dagar, nätter, dygn) med känslan att allting är bra.

Plötsligt har två veckor passerat och jag inser hur himla himla fort tiden går nu.

Sedan sist har jag i alla fall skrivit klart min sista hemtenta för terminen och firat det med bubbel. Gick även till Tillsammans med Tim för att dricka öl och komma 2:a i ett musikquiz, gosig kväll och bra firande av ett avklarat år på högskolan! 


Har fått träffa min lille brorson Theodor för första och andra gången sedan sist. En sån otroligt fin liten kille. <3 


Förra söndagen jobbade jag brunch och efter att ha duschat bort allt os från timmarna vid spisen så var det all in taco-night med fina jobbkompisar. Vi åt tacos, drack tequila och frozen margaritas, dansade och hade det himla himla fint. Bästa jobbet, bästa kollegorna.

Har även hunnit jobba lite till, grillat, solat, ätit middag på Tillsammans samt hängt där x antal kvällar med gott sällskap och haft det ganska så fint faktiskt. 
 
Nu är ena halvan av juni avklarad och nu väntar del 2 med midsommarfirande, lite jobb, Bella-besök i Halmstad, One Direction i Göteborg och förstås Kent på Bråvalla! Men först och främst ska jag klä på mig, åka till stan och sedan vidare upp till Kungsbacka med mami för att spendera en eftermiddag med storebrorn, svägerskan och lille brorsonen! 

Kommentera här: