"När man en gång älskat går det inte att få det ur kroppen. Det betyder något. Allt annat skiter jag i."


Vaknade någorlunda tidigt imorgon, ja sisådär framåt halv nio. Vid nio fick det räcka med snoozande och ruzzle-matcher i mobilen. Istället spenderade jag kommande timmar såhär. I sängen med en kopp te och spotify. Lyssnade på bland annat detta och detta. Och fortsatte läsa Vill ha dig så illa. Sedan ringde mamma upp och bjöd hem mig på lunch så då var det bara till att slita sig från sängen och göra sig något mer anständig innan det var dags att åka. För varför tacka nej till gratis, god, hemlagad middag en ledig lördag? Inte jag i alla fall.


Efteråt åkte jag vidare in mot stan för att möta upp Tina. Vi provade kläder, fick köpt diverse nödvändiga/onödiga saker och gick ut med Hierro som Tina varit hundvakt åt. Och nu är klockan snart halv sex och det enda som finns kvar på schemat idag är serier/film under en varm filt och mer vila. Imorgon är jag visserligen också ledig men då åker vi upp till Kungsbacka på besök.

Kommentera här: