Jobb, konsert och bästisbesök

Veckorna går fort nu. Senaste veckan har det varit jobb och jobb och lite mer jobb. Men jag gillar det, trots allt. Men NU är jag ledig. Alla dagar resten av veckan utom några timmar på torsdag. Men efter 46,5h på mindre än en vecka så tycker jag lite ledighet är helt rätt trots allt 
 
Har åtminstone hunnit med att klämma in lite skoj mellan jobbpassen också. I fredags var jag ledig och Lars Winnerbäck spelade på Sofiero! Jag tog cykeln hem till Petter för en öl innan vi cyklade bort genom skogen. Drack vin i gräset och kollade på Bob Hund som var förband, innan det var dags för Lasse. Bra grejer det! 
 
 
Nu ska jag ta tag i att planera upp inköpslistor, städa och kanske slänga på en maskin tvätt. Sen vill jag ut i solen. Helst bada också, men det får nog bli först imorgon ändå. 
 
På torsdag kommer i alla fall TINA!!!
Denna älskade lilla filur skrev plötsligt häromdagen och undrade vad jag gjorde till helgen, ingenting speciellt alls sa jag då. Så nu kommer hon hit! Två nätter får hon bo på vår soffa och övrig tid ska vi bara mysa, åka på någon utflykt och åka till Landskrona för att se Linnea Henriksson spela. Längtar! 
 

Kommentera här: