År 2015 - Maj


När maj kom hade jag just hunnit börja jobba på Söderfamiljen. Ägnade dagar åt att koka soppor och baka bullar bland annat.


Vi hade kick-off, lekte lekar och drack vin. Och jag menar, kan ju inte vara möjligt att ha gulligare kollegor!

När Tillsammans öppnade för säsongen hängde jag där en hel del med bland annat Emil. Drack öl och åt lösgodis..

..åt mat och drack vin..

..och hade alltid finfint sällskap!


I maj åkte vi på mini-roadtrip en ledig dag. Hamnade i Göteborg, åt pizza och strosade runt på stan. Drack öl och hade det gött!

Men månadens absolut bästa moment var förstås när jag stod i köket på jobbet och hörde hur det plingade till i mobilen. Det var ett sms från mamma som sa att jag blivit faster till en liten pojke. 💕
Träffade honom visserligen först i juni men ja. Det var hur som helst världens bästa nyhet!

Kommentera här: