en sjuveckors-update (part two)

Ja, alla roligheter från de senaste sju veckorna fick helt enkelt inte plats i ett enda inlägg (om det inte skulle bli ett gigantiskt sådant) så här kommer del två...


Som nämnt i förra inlägget hängde vi förstås mycket på Tillsammans. Bästa säsongen att leva i Halmstad, helt klart. Här kollade vi när vår roomie Teo spelade med ett av sina band och de var så himla duktiga! 


En annan dag tog jag spontant med mamma till Söderfamiljen för en lunch som jag gett henne i julklapp men som helt enkelt inte blivit av. Men vad gör det när det nu istället blivit varmt nog för att vi skulle kunna sitta utomhus och mysa.


Gick även på grillfest i Frösakull. Spelade bordsfotboll/foosball(?), med andra ord och åt mängder av god mat..


Bäste Tim hade förstås dragit ihop hela alltet. Mycket mycket bra! 


OCH! Till det kanske bästa av allt. Den här filuren fyllde ett år! Att det hade gått ett helt år dsedan jag stod på jobbet och skar chorizo när ett meddelande från mamma trillade in som sa "Grattis kära daster till en liten brorson som kom till världen i fm" kunde jag inte riktigt förstå. Det har gått så fort och han växer så det knakar! 


Bästa lille Theodor, tänk att du nästan redan kan gå och att du ska bli ÄNNU större. Det är ju nästan galet. Typ som att jag är 40 år när du tar studenten. 


Och sist men inte heller minst så slutade jag till slut skolan och fick ett besked om ett VG på min uppsats samma dag. Det firades förstås med prosecco och fest. Men det tar vi mer om en annan dag.. 

Sju veckor går uppenbarligen väldigt fort när man har roligt. Det må vara klyschigt men också sant. Nu har jag ägnat flera lediga dagar åt att bara umgås med bra personer, kramas hejdå till de som åker hem över sommaren och insett att nu är det fasen sommar på riktigt, på alla sätt och vis. Och i detta nu, när det här dyker upp, står jag återigen på jobbet som drar igång på riktigt för sommaren. Men fyfasen vad kul det ska bli, alltihop. 

Kommentera här: