tjugotre

Jahapp här sitter jag och fyller år. Tjugotre år. Känner mig inte ett dugg klokare, även om det väl sägs att det är vad man blir mer åren. Men fyller år gör jag. Har tagit ledigt och sitter i köket och äter nybakta pizzabullar i väntan på att ta ut sista plåten ur ugnen. Sen ska jag fika med lilla familjen aka. kollektivet. Lagom mycket firande efter en lördag som var fullproppad med det. 
 
I lördags kom familjen över på födelsedagsfika (tog dock inga bilder då men såhär såg mitt presentpiano ut dagen efter firandet). Jag hade bakat halva veckan och fått bästa biskvierna av mamma. Lyxfika deluxe helt enkelt.

Efter fikan gick jag till bästa Söderfamiljen med dessa favvisar. En pojkvän och två roomiesar. Vi åt ryggbiff och drack drinkar. Mycket bra! 
 
Sen gick vi hem igen för att fortsätta firandet. Nu fest med goa vänner. Här en suddig bild någon gång under kvällens gång innan vi hamnade i stan. 
 
På festen hade jag satt ihop ett musik- och emeliequiz med låtar från alla år jag levt och frågor om mitt liv. Tina fick inte vara med för att hon vet för mycket. Istället var hon min bästa sidekick under quizet och levererade lite livemusik och lekte livlina. Mah boo. That's you. 
 
Hade roligaste dagen på länge och fick så himla mycket kärlek (och presenter). SÅ jäkla tacksam för att ha så fina människor i mitt liv i form av både vänner och familj. Och nog har jag firat så att det räcker för idag med, och så pass att jag nog ska klara mig tills nästa år! 

Så hej tjugotre, hoppas vi får ett roligt år tillsammans du och jag! 

Kommentera här: