November '12

November har nått sitt slut och om några timmar är det december och vintermånad på riktigt.

Även om jag har svårt vid att förstå att det så snart är jul så är jag mitt uppe i planerandet av julklappsinköp, planerar vem som ska få vad och undrar över vad jag själv egentligen önskar mig. Men den månad som nu varit har jag lyssnat på så mycket blandat, varit inne på Niotillfem's soundrop nästan jämt, lyssnat på Lisas lista i jakt på nya fynd och suttit på bussar och tåg och somnat med mina egna i öronen.

Men jag har också haft min novemberlista, min lista med låtar jag funnit på senaste tiden eller låtar jag lyssnat på länge, men låtar som kändes rätt. Som kändes som november. Just där och då, just nu.



En liten del av November i form av musik helt enkelt.
Här.

Kommentera här: