År 2015 - April


När mars blev april så fick vi äntligen lite fina vårdagar. En av dem spenderades exempelvis i en park med favoriten som bjöd på glass en dag när jag hade brist på motivation och ork till plugg. 


Det blev flertalet vin-/ölfyllda kvällar även i April.


Gick även på en liten arbetsintervju på bästa Söderfamiljen och vips så hade vi bokat in ett provpass innan de sa att de ville ha kvar mig. Wihoo sa jag och sprang hem för att dricka bubbel och köpa en biljett till one direction! 




Tog en massa massa promenader ner till havet under April. Eller ja, några stycken i alla fall! 


Gick även på overallsklippicknick! Här tillsammans med Alexandra.


Och efter att ännu en tentavecka passerat så åkte jag till Göteborg för att träffa Julia, spendera valborg hos Fredrik och Josefine i Kungsbacka.

Annat jag gjorde i april:
• spenderade extremt många timmar dagar kvällar nätter med att kolla på intervjuer och videoklipp på one direction (vi snackar över 20h på en vecka) • gick på en himlans massa kvällspromenader • gick på årets första (och typ enda?) grillkväll hemma hos pappa • 

Kommentera här: