sisådär två månader senare

Det råkade bli en ogenomtänkt paus i skrivandet här. Har heller inte riktigt orkat ta tag i att skriva någonting för att jag hela tiden tänkt att jag då måste sammanfatta allt som hunnit hända sen sist. Fast så är det ju inte. 
 
Så kanske kan jag försöka att bli bättre på att skriva nu igen, eller så blir det fler pauser för att tiden helt enkelt bara rinner iväg när man har fullt upp med annat som typ jobb, sommar, familj, vänner, livet. Vi får väl se. 
 
Men en mini-sammanfattning:
Andreas hade 30-årsfest och sysslingarna från Kroatien kom för att vara med! 21 år sedan alla var samlade sist. Kul! Och kul fest!

Har hängt mycket med den här. Ätit middag med hans mamma, varit på konsert, grillat och spelat kubb etc.

Fick äntligen se Linnea Henriksson live. Fina jäkla människa. Om knappt två veckor är det dags igen!

Tog examen från Språkvetarprogrammet med bland annat fina klasskompisen Maria! 

Samma dag som jag tog examen blev Tina färdig undersköterska. Bästa vi. 
 
Åkte till Hvar med Christoffer och spenderade en hel vecka med sol, bad, massa mat och öl. Så jäkla bra resa. 

Nu vill jag bara att jobbveckorna ska gå snabbt (samtidigt som det redan känns som att det går lite för snabbt ibland). Men om två månader tar jag mitt pick och pack och byter ut Halmstad mot Helsingborg för att bli sambo med min knäppa kille. <3 

Så japp, mycket har hänt och mycket kommer att hända framöver. Och utöver det så 
ska det jobbas på för fullt i åtta veckor. Så om det blir mycket skrivet eller inte alls återstår att se...

tacohej

Kommentera här: