Två bra från förra veckan

♥ I våras stod vi på Andreas och Sandras uteplats och skålade i champagne när de hälsade oss välkomna till Andreas 30-årsfirande. Mitt i alltihop berättade de dessutom att de skulle ha barn, lite längre fram fick vi veta att det skulle bli en flicka. Och nu, förra veckan, i torsdags morse blev jag faster till denna lilla flicka. Andreas och Sandra fick äntligen sin dotter Stina och jag är så otroligt glad för deras skull. Ser så mycket fram emot att få träffa henne! 
 
♥ I fredags bjöd jag hem lite klasskompisar för typ första gången sedan jag flyttade in. Först kom Chantee, som förstås varit här flertalet gånger, och åt tacos. Sedan trillade fler klasskompisar in och vi hade en så otroligt kul kväll tillsammans. Gick sedan ut för både öl och nattamat och kröp ner bredvid C som stannat hemma först vid halv fyra på natten. Resulterade förstås till att jag var något trött dagen efter, men samtidigt mest glad över att ha hittat ett sådant härligt gäng av människor. 
 
Nu har en ny vecka hunnit ta fart och jag längtar redan tills på fredag när grupparbetet är redovisat och vi kan fira att ha vi (förhoppningsvis) överlevt ännu en delkurs.

Kommentera här: