November


1. Det var höstlov och jag spenderade många timmar på min rosiga säng, drack för mycket kaffe och skrev.
2. Spontanköpte biljett till Markus Krunegård!

3-4. Träffade Erika för första gången på två veckor efter höstlovet vilket var helt underbart!

5-6. Mamma åkte till Brasilien och jag åt nudlar kl. 03.30 och avokado till middag.

7. Vendela kom över och vi hade Tema: Rosa, dygnade och skrattade fram tills vi båda däckade i varsitt soffhörn.
8. Jag tog tåget upp kl. 07 för att köa till Markus Krunegård

9. Drack te och köade på för mig själv tills folk kom runt elva.. 10. Träffade Markus efter bästa spelningen och fick en signering och kram innan det var dags för gayklubb och dans.

11. Julgranen åkte fram tidigt i skolan. 12. Jag blev kär i mina nya kläder från Monki / Oasap

13. Hej 14. Hade tacomys ensam i soffan framför "Halv åtta hos mig"

15. Återigen: hej. 16. Vi var aktiva på lunchrasten.

17. Bakade kladdkaka mitt i natten och pratade om livet fram tills klockan 03.
18. Hade tacokväll med Lisa och tittade på fotboll.

19. Gick på 50 årsfest och matchade kläderna bra med kusin (oplanerat)
20. Efter en sen natt bestämde jag mig för en mysig hemmakväll - men somnade tidigt och såg ingen film.

21. Drack mycket te. 22. Åt finfrukost

23. Spenderade sista kvällen ensam hemma i soffan och bara mös. 24. Hej med lockar.

25. Förfestade och gick ut på krogen helt rosig och rosa. 26. Finklätt inför The xx


27-28. Köade inför The xx - som f.ö. var helt fantastiskt bra.



Kommentera här: