Brevvänner i en månad!


Kom på en helt otroligt kul grej just när jag var på väg att stänga ner datorn, jag och Elin har ju mailat i en hel månad nu! En tid som gått otroligt fort även om det känns som att vi känt varann hur länge som helst!

För att göra allt lite enklare...
Elin är alltså en av de tjejer som jag började maila med efter Sandra Beijers brevvänsinlägg och var den jag klickade allra bäst med. Med samma musiksmak, intressen och drömmar så övergick våra mail till någonting som helt enkelt blev ett måste i vardagen. Kollar alltid mailen om dagarna nu och om jag inte hinner svara ber jag Elin om ursäkt på facebook och lovar att svara så fort jag kan. Vi har varandras telefonnummer och paniksmsar i jobbiga situationer eller skickar små lyckosms när det händer något alldeles särskilt. Vi peppar varandra och längtar tillsammans till vårt älskade London och pratar om hur bra det kommer att bli och att vi banne mig ska klara det.

Ville mest bara uppmärksamma detta för det är en helt grym tjej och jag kan inte tänka mig att det kan bli annat än fantastiskt när vi väl träffas!

Kram på dig Elin!

Kommentera här: