Fredag med pannkakor, bussar & fina schoolmates



Det har gått tre veckor, tre veckor sedan vi tog studenten och jag bara hoppas, hoppas så himla mycket att vi fortsätter ses, fortsätter umgås och gör det allra bästa av den här sommaren. 

I veckan har jag picknickat vid en sjö, bowlat, varit sjuk och sett ca 25 avsnitt Hollywood Heights på två dagar. Idag är det fredag, och även om jag inte kan låta bli att förknippa fredagar med hur många veckor sedan det var vi tog studenten och bli helt melankolisk så ska jag äntligen få umgås med så himla fina personer. Jag är frisk igen, så frisk som jag lär bli, bussarna har börjat gå igen (hallelujah!), studiestödet droppade in på kontot som en fin surprise och jag ska få träffa fina schoolmates, varav somliga som jag inte sett sedan studenten. Fint fint fint. 

Men innan dess ska jag äta pannkakor med mor min, ta en sväng i stan och se om jag hittar något fint till kvällen och antagligen se ännu ett par avsnitt av Hollywood Heights!

Det är en bra dag idag, en väldigt bra dag.
 

Kommentera här: