Vintervila

Veckorna försvinner så himla fort nu och plötsligt är det snart en månad sedan jag flyttade upp till Göteborg och nu har jag inte varit helt frisk på tre veckor. Vill göra saker, ägna lediga dagar och kvällar åt bra saker och vara frisk nu men istället ligger jag i soffan och vilar stämbanden och bara hoppas, hoppas på att den envetna hostan ska ge upp och försvinna snart.

Har sedan sist i alla fall hunnit med mer fika, öl och filmmys vilket har varit fint, samt ett trevligt besök nere hos Fredrik och Josse i Kungsbacka där jag fick god mat och sällskap över dagen!

Idag kör jag på en vilodag o satsar på att imorgon kanske jobba ett par timmar och ta det som det kommer, ett steg i taget helt enkelt.

En bra sak mitt i allt: om 16 dagar fyller jag 20 år och detta gör även min oldie but goldie Sanna. ✌️

Kommentera här: