Göteborg!

Från Halmstad till London till Halmstad och så vidare till Göteborg, staden jag velat bo i sedan jag i åttan svarade på frågan "Vad gör du om tio år?" med att jag då skulle jo i Göteborg. Må inte vara tio år sedan dess men det närmar sig!

Så igår lämnade jag Halmstad tillsammans med pappa och ett fyllt baksäte + bagage!


En sväng på ikea med köttbullslunch och inhandling av diverse nödvändiga saker blev det förstås med!


Flyttkaos...


Lite mindre flyttkaos... Ca här börjar jag ändå känna att rummet är mitt och här kan jag bo!

Idag lämnade jag huset och begav mig in till stan för att köpa ett månadskort och med mig hem kom även ett par skor - må bli väldigt väldigt lång i dem men de är ju trots allt väldigt fina och varma så vad gör det?


Nu dricks det vin och jag är fredagsfin och redo för att hänga på en av mina roomies ut en sväng på stan!

På måndag börjar jag jobba men tills dess ska jag passa på att njuta av det faktum att jag bor i Göteborg och även lära känna mina roomies lite bättre! Så imorgon blir det bowling med Jamie, Rick och Linda! 

Men nu: vin och ett nytt försök att se om internet funkar här i huset!

Kommentera här: