2015-12-22


"Äsch ta några centimeter till"

 En vecka har gått sedan mitt frisörbesök och det är så himlans skönt att ha blivit av med några centimeter igen. Eller okej, jag saknar håret som ju faktiskt var på väg att bli ganska långt till viss del men tänker att jag kan spara ut det när jag vill ändå. 

Den senaste veckan har jag även hunnit:
→ ha årets sista föreläsningar
→ bakat lussebullar
→ haft julemys med starkglögg och pepparkakor som slutade med att vi planerade äventyr inför våren och gick ut för att dricka öl
→ sett om alla harry potter filmer!
 
Nu ska bara väskan packas inför två nätter på vift innan julfirandet kan ta fart. Imorgon tar vi tåget upp till Kungsbacka för att äta första julmaten, se på uppesittarkvällen och mysa. Sedan tillbaka ner till Halmstad på julafton och en natt i mitt gamla rum hos pappa innan jag kommer hem igen. Så med det sagt tar jag jullov i ett par dagar, lämnar böckerna hemma och vägrar att ens tänka tanken på allt som har med plugg, inlämningar och tal att göra i ett par dagar. 

Kommentera här: