I London blev en del av mig kvar

Det är tre dagar kvar tills jag åker till London och samtidigt som det ligger någon slags nervositet i luften så ser jag så himla mycket fram emot det. Blir lite nostalgisk och saknig när jag tänker på min höst där men tycker att det ska bli så himla fint att få åka tillbaka igen! 

Att få springa runt i Shoreditch och Hoxton igen. Något varmare klädd dock.


Kommer träffa Jacob också som var en av dem jag hängde med i London efter att vi träffades på Hultsfredsfestivalen 2012! 
 
Får även träffa denna fina tjej igen! Elin, som jag lärde känna samma vår när vi mailade mängder av mail fram och tillbaka innan vi sågs för att dricka bubbel och gå på Håkan-signering tillsammans i Skåne. 
 
Och så hoppas jag förstås på att få träffa min gamla roomie Evelina! Denna fina, smått knäppa och galna människa som jag saknar så! 

Tror helt enkelt att det här kommer att bli rätt fantastiskt!

Kommentera här: