Tjugotvå

Idag blir jag 22 år och firar det just nu med att kolla på serier i sängen efter att ha varit på möte och hängt upp tvätt. Ska förstås födelsedagsfika senare men annars ser jag ändå fram emot en ganska lugn födelsedag efter att ha firat för fullt i helgen...

I fredags kom mina allra finaste och bästa hem till mig med presenter av alla dess slag för att fira min födelsedag i förskott. Vi drack vin och jag fick hålla i ett musikquiz med temta 90-tal innan vi traskade in mot stan. Superbra och kul kväll. Tina och Elias var förstås det gulligaste paret på plats!


Efter en lördagspaus var det dags för mer firande igen på söndagen. Då kom familjen på besök och jag drack lite för mycket kaffe och fick mysa lite med favoritbrorsonen!

Att fylla år är helt enkelt väldigt roligt men det är också, på sätt och vis, skönt att firandet snart nått sitt slut! 

Kommentera här: