Andra halvan av mars (typ)

Efter att ha fyllt år, klätt ut mig till Black Swan på maskerad och passat hund så fortsatte månaden typ såhär:

Jag åkte ut till Steninge på jobbintervju och hängde vid havet i väntan på bussen hem. 

När det blev fredag och jag både fått jobb och blivit klar med två delkurser samtidigt firades det med en öl, och sedan middag med pappa och Cecilia. 

Sedan blev det lördag och jag åkte upp till Kungsbacka med mamma för att busa runt med brorsonen över dagen. Vi hade bilrace, byggde lego, matade ankor, sov litegrann och åt både bullar och pizza. 

När det blev måndag igen kom Christoffer hit och hade specifikt bett om att få äta på Mr Vincks. Och inte säger man väl nej till det tänkte jag! 

Dagen efter gick vi på stan och köpte kläder till honom och plockade på oss en bunte resekataloger. Det blev ingen av resorna från katalogerna dock men två flygbiljetter till Kroatien bokades under veckan och semestern blev plötsligt spikad och klar. Hurra! 
 
De sista dagarna i mars hann jag dessutom med årets första uteserveringsöl och en försenad julklappsmiddag med pappa och Cecilia.  Men nu är månaden över och det känns ganska skönt ändå, hur rolig den än varit till och från. 

Kommentera här: